דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בתאילנד עם ילדים- אפשרי וגם מומלץ 

מאת    [ 19/07/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 10639 פעמים ]

תאילנד היא אחד מאתרי התיירות החביבים על הישראלים, ובשנים האחרונות גם המשפחות גילו את קסמה של תאילנד, לא רק למבוגרים אלא גם לילדים. תושבי תאילנד ידידותיים מאד לילדים ובמקומות רבים ילדים עד גיל ארבע לערך נכנסים חינם. כרטיסי הטיסה היקרים מתקזזים מול השהייה והאטרקציות הזולות, ואטרקציות מהן הילדים ייהנו בבטחה לא חסרות עבור הילדים.

מה כדאי לארגן כשמתכננים נסיעה עם הילדים?

    • ציוד עזר – קחו איתכם ציוד עזר לילדים: מנשא, טיולון, משטח החתלה, בקבוקים ומוצצים, צעצוע או ספר אהובים, DVD לזמני המתנה, שמיכה חמה לתינוקות למטוסים.
    • עזרה ראשונה – תמיד כדאי להצטייד בתרופות ללא מרשם: כדורים להורדת חום ושיכוך כאבים, כאבי אוזניים, הרגעת הבטן, משחה להקלה על עקיצות יתושים, פלסטרים וחומרי חיטוי לפצעים וכדומה. אם לוקחים תרופות מרשם – קחו במידה מספקת והצטיידו במרשם נוסף למכס או לכל מקרה.
    • בתי מלון – מגוון אפשרויות הלינה בתאילנד רחב מאד. כאשר נוסעים עם הילדים, בחרו בתי מלון בתאילנד המציעים ארוחות בוקר מלאות, והסעות משדה התעופה וחזרה. בתי מלון רבים מציעים חדרי משחקים, בריכות ופארק מים בשטח המלון ולעתים גם צוות מדריכי ילדים.
    • נסיעות – בין מקומות מרוחקים העדיפו טיסות. הטיסות בתוך תאילנד קצרות ונמשכות כשעה לעומת נסיעה באוטובוס העלולה להמשך גם חמש עשרה שעות. בצפון תאילנד ניתן לשכור ג'יפ במחיר לא יקר ובאמצעותו לסייר בין האטרקציות השונות. אם מחליטים לצאת לשיט באזור האיים – העדיפו שיט בספינה גדולה ולא בסירות מנוע קטנות ומסוכנות לילדים.
מה אפשר לעשות עם הילדים בתאילנד?                      

צפון תאילנד ואיזור צ'אנג מאי מציע מגוון אטרקציות שמתאימות במיוחד לילדים. מחנה פילים מאי סה מאפשר להתרשם מחיות מרשימות אלו מקרוב, לראות פעילויות ראווה כפילים מציירים ואפילו לצאת לסיור על גבו של פיל. מלבד פילים יש גם גן חיות גדול בצ'אנג מאי שם אפשר לפגוש בזוג הפנדות טיווי וטיוואן, לצאת לספארי לילה מרתק, לראות שדות אורז ומה עושים איתו וכמובן להתרשם מהג'ונגל והמפלים באזור.

בנגקוק של הקניות מעניינת פחות את הילדים, אבל גם הם ייהנו מביקור בפלנטריום הענק, מפארק השעשועים דרימוורלד שליד בנגקוק, פארק המים סיאם או עולם האוקיאנוס בסיאם פרגון. בדרך בין בנגקוק לפטאיה, כדאי לבקר בגן הטיגריסים של סרירצ'ה ובחוות התנינים הסמוכה לחוויה ייחודית. ואם פספסתם את הפילים בצפון, גם ליד פטאיה מחכה לכם כפר פילים מעניין. אטרקציה נוספת באיזור פטאיה ממנה הילדים ייהנו במיוחד היא עיר המיניאטורית סיאם (מואנג בוראן) בה מוצגת תאילנד על אזוריה השונים – והכול במימדים המתאימים בדיוק לילדים.

איזור פוקט, קוסומוי והאיים האחרים מזמן לילדים חוויות נוספות. מלבד חופי הים והמפרצונים השקטים, האזור גדוש באטרקציות: טיולי ומופעי פילים, מופעי קופים, האקווריום של קוסומוי מציע אף הוא מופעי כלבי ים, נמרים וציפורים,  מופעי נחשים ותנינים.  

 

טיולים בתאילנד עם הילדים הם אחת האופציות הטובות להעביר את חופשות הקיץ הארוכות בטיול ייחודי מעט יותר, או לקחת חופשה רגע לפני הכניסה למערכת החינוך וליהנות מהזמן עם הילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב